torsdag 3. september 2009

Litt shopping

I dag har jeg vært i Oslo, og som seg hør og bør ved et slikt storbybesøk snek jeg inn en tur innom noen av storbyens eksotiske garnbutikker, blant annet Nøstet mitt.

Av diverse årsaker syntes jeg selv at jeg fortjente en liten oppmuntring i dag, og dermed ble to nøster Marks & Kattens Fame Trend med meg hjem. Du kan si hva du vil, men jeg insisterer på at shopping faktisk gjør underverker på humøret.



Jeg har aldri vært borti Mark & Kattens tidligere, så det blir spennende å teste garnet. Det er 420 meter på ett nøste, så jeg har noen valgmuligheter i forhold til hva jeg skal bruke det til.

Jeg falt totalt for fargene og satser på at det "regnbuefargede" blir et skjerf eller sjal - en eller annen gang. (Som om jeg ikke har nok å drive med fra før...)

7 kommentarer:

Monicas sa...

æ' digga dæ:)...klart det ene må bli sjal...flotte farger....e det ikke arti å kan håndarbeide?....ha en strikkeglad fredag

Glastrikk sa...

Å det var skikkelig lekkert garn. Blir nok noe veldig fint av det:)

duBedåre sa...

Ja, jeg har også siklet litt på det garnet, men enda ikke prøvd det. Spent på å se hva du lager av det!

wigdis sa...

De garnbuntene så da flotte ut. Særlig det med rødfarge i.
Den butikken har jeg aldri hørt om, så kanskje det blir en tur dit i løpet av høsten.
Ha en fin helg.

Beate sa...

Oi, det så ut som et spennede og lekkert garn.

Kath sa...

Helt enig!!Shopping gjør det meste bedre ;D

LivM sa...

Lekkert og spennende garn du har kjøpt. Nå må jeg somle meg til å få tatt en tur til Oslo. Det er helt utrolig. Jeg bor 5 mil unna, men er der kun når jeg skal på kurs, kino eller andre kulturbegiv.