onsdag 1. juli 2009

Sommer

Jeg har aldri skjønt at folk ikke strikker på sommeren, for jeg har alltid strikket ALLTID. Men nå som det er rundt 30 grader hver dag, skjønner jeg dem godt. Jeg orker nesten ikke å ta i garnet engang. Det er varmt - ull eller ikke! Derfor har det blitt lite blogging i det siste, for jeg har ingenting å vise fram.

Men jeg har fått en award av Jane, og det er det verdt å skrive litt om. Så koselig! Titt innom Jane sin blogg. Hun er superkreativ!

Reglene sier at jeg skal sende denne til åtte gode bloggere og ønske dem en flott dag. Jeg tror jeg skal jukse litt og ønske alle som stikker innom meg en god dag i stedet. Jeg er så lite på nett om dagen at jeg ikke klarer å hoste opp åtte favorittblogger på sparket. Så den som vil ha den kan gjerne ta den videre!

Ha en god dag!

Ingen kommentarer: