mandag 15. juni 2009

Helgetur og bursdag

Denne helgen har vært helt strikkefri. Tenk det! Jeg har vært på Energi-NM i Førde, og jeg hadde tenkt helt riktig da jeg trodde at det ikke ble tid til strikking. Dagene ble i stedet fylt opp med konkurranser, dansing og andre aktiviteter.




Gutta våre vant gull i stolpeklatring (for fjerde året på rad!), flere av de ansatte hos oss kom på pallen i terrengløpet, og med over 50 kolleger på tur hadde vi det mye moro hele helgen.

Gårsdagen gikk med til busskjøring i over 10 timer. Det var ikke en spesielt fin måte å feire bursdagen sin på! :) Men vi kjørte over Sognefjellet på hjemturen, og det var virkelig en flott tur.



Det var godt å komme hjem, for der var det gaver å få! De som kjenner meg har virkelig skjønt det. Strikkerelaterte gaver er tingen! Jeg fikk en spennende bok som var helt ny for meg: Strikking - Gammel teknikk i ny design, og fire hefter som jeg har kikket litt på etter en runde på Ravelry: Jean Greenhowe Designs, med dokker og kosedyr i alle varianter.


Bursdag er gøy!

5 kommentarer:

Jane sa...

Ser ut til at du har hatt en fin helg og gratulerer med dagen forresten. Lykke til med bøkene.

Beyla sa...

gratulerer med dagen!!! :D
Fikk du ikke kake................??

Jeg fikk årets første bursdagsgave i posten IDAG jeg. Sier litt om hvor bortskjemt jeg er siden jeg tross alt ikke har bursdag før 16 juli.. :D

STolpeklatring er bestefaren min kongen av også!! Han la opp strømgreiene i TRollfjorden han - han er helten.

Tani sa...

Woaw, det hørtes spennende ut!!og du,...Gratulerer med dagen!!!
Hilsen fra sørlandet

wigdis sa...

Så flotte bøker du har fått. De sokkene på fremsiden så jo helt fantastiske ut.
Jeg har en award til deg på bloggen min.
Håper du får en fin midtsommerhelg.
Klem

Anonym sa...

Har sendt en award til deg fra min blogg. Ha en fin dag!