fredag 3. juli 2009

Sommerkjole

Jeg synes det er veldig varmt å strikke om dagen, så for å finne på noe annet for en gangs skyld, har jeg funnet fram symaskina og sydd en sommerkjole. Modellen er fra Alt om Håndarbeide nr. 7, juli 2008.

Jeg likte modellen veldig godt, men jeg er såpass realist at jeg vet at det er så som så med sykunnskapene. Jeg kjørte derfor ikke på med et fint stoff med en gang, men prøvesydde i stedet kjolen i et skikkelig fargerikt stoff, som jeg egentlig ikke vet hva jeg skal bruke til.

Resultat: Fin kjole i knallfarger! Den ble egentlig litt kul, men jeg kommer nok til å bruke den i hagen - og bare i hagen. Så får jeg se om det blir en lik kjole i et annet stoff senere.

2 kommentarer:

Beate sa...

Kjolen ble kjempe tøff, og du kan trygt bruke den flere plasser enn i hagen!

Glastrikk sa...

Oi så kul den ble. Den kan du jo fint ha i andre sine hager også :)