fredag 17. oktober 2008

Jeg er i mål!

Jakka er ferdig og overlevert husets glade 15-åring. Vi ble veldig fornøyde begge to.



Mønsteret er fra Drops' enorme utvalg, og garnet er Fabel. Caroline ville ha ensfarget jakke, og jeg synes den ble fin i grå. Jeg har egentlig ikke vært noen stor fan av Fabel, for det har virket stivt, og jeg har strikket litt ujevnt med det. Men for en forvandling etter å ha sendt jakka en runde i vaskemaskinen!

Så nå tror jeg at jeg er litt fan av Fabel likevel. Og det er slett ingen ulempe etter å ha sett den nye Drops babykolleksjon 2008/09. Så utrolig mye fint!

10 kommentarer:

Anonym sa...

knallfin ble den. merker jeg fikk veldi lyst å lage denne nå. Døgnet har ikke mange nok timer til meg hehe. Den tar seg godt ut i ensfarget ja og ser ut til å passe perfekt:-)

Anonym sa...

Utrolig flott jakke ! :)
God helg :)

Josefine (HB)

Martemor sa...

Så fin denne var!! Så utrolig deilig ut å ha på seg, og fargen var dus og fin.
Klem fra Gullfisken.

Hvite Liljer sa...

Den var utrolig fin!!

wigdis sa...

Flott jakke og nydelig farge. Jeg har nå fått lov til å strikke genser til Thea, så nå blir tenåringsjentene fine. Enig med deg at den nye babykolleksjonen til Drops er kjempefin. Gleder meg til mønstrene kommer.
Ha en fin helg.

Lilledora sa...

Nydelig jakke. Jeg liker å strikke av Fabel. har strikket både ullbukser og gensere av det og syns de blir både myke og lette etter vask.
Takk for kommentar på den ene bloggen min. Koselig å titte i din også. Ha en god helg

Anonym sa...

En skikkelig lekker jakke du har strikket.
Har ikke testet Fabel ennå jeg, kanskje på tide?
God helg!

Ruth sa...

Kjempefin jakke!

Anonym sa...

Jakka ble jo kjempe fin! Så raskt du blir ferdig med ting, altså. Jeg er godt i gang med dressen til Marion, men jeg tror det er lurt at jeg tok den i 2 år. Er ikke så kjapp som deg;)
Ha en riktig fin helg!

Anonym sa...

Hei du. Så fin jakka ble! Forstår godt ar dere ble fornøyde begge to. God søndag til hele familien. Kos dere i det flotte høstværet!