søndag 27. februar 2011

Dressed to impress

Mitt første Pickles-prosjekt er ferdig! Jeg falt umiddelbart for denne kjolen, fant fram litt garn fra hylla og satte i gang. 


Vevstrikken øverst er utrolig kul og gjør hele kjolen!

Kjolen er strikket på pinne nr. 4 og i str. 1-2 år. Jeg blandet Debbie Bliss Cashmerino (grønt og mørk lilla) med Drops Lima (lys lilla). Det fungerte helt supert! Jeg var usikker på om fargene skulle passe sammen, men jeg liker resultatet godt. Vårstemning!

Oppskriften for 1-2 år er gratis, og du finner den her.


Og så har jeg shoppet litt igjen! Jeg snublet over denne butikken på Epla og kjøpte med meg en god samling maskemarkører. De er akkurat passe store og henger seg ikke fast. Billige og gode gledesspredere i strikketøyet. Anbefales!

7 kommentarer:

mono sa...

For en lekker vår-kjole! Vakre farger sammen!! =)

Også så hyggelig at markørene falt i smake! *yey*

Ha en fin kveld!

Stinemorღ sa...

Den ble virkelig lekker!
Nydelige farger sammen - den øverste delen gjør er prikken over i'en :)

Beate sa...

Så fin kjole! Friske og fine farger! Og maskemarkørene til Mono er helt supre!

wigdis sa...

Så nydelig den ble. Lekker fargesammensetting og den vevstrikken var effektfull.

Sysleglad sa...

Så fin kjole! Tror jeg må herme etterhvert. Har bare "oversett" den oppskriften før jeg så din nå.

Tani sa...

Woaw for en stilig kjole!! Herlig farger du har valgt!!

Monai sa...

Så søt kjole!