tirsdag 1. juli 2008

Jeg har blitt tagget!

Hamarjente har tagget meg!
De som blir tagget skal svare på spørsmål om seg selv. I slutten av innlegget kan man sende utfordringen videre til 6 andre personer. Deretter legger man igjen beskjed om at de er tagget og ber dem lese din blogg. La personen som tagget deg få vite det når du har lagt inn svar.

Ok, here we go!

1. Hva gjorde du for 10 år siden?
Jeg var nettopp ferdig med norsk grunnfag og så fram til en laaaang sommerferie.

2. Nevn 5 ting du har/hadde på “gjørelisten” din idag.
Vaske klær.
Male litt i kjelleren.
Vaske mer klær.
Strikke litt, selvfølgelig.
Og så skal jeg kanskje kjøpe sykkel i dag. Det kan jo egentlig bli litt morsomt!

3. Snacks jeg liker.
Alt som får ansiktet til å vrenge seg - med andre ord salt og surt. Ordentlig salt og surt. (Jeg kjenner at jeg får vann i munnen bare ved å tenke på det.)

4. Ting jeg vil gjøre som milliardær.
Betalt ned all gjeld.
Satt av en haug med penger til mine to små.
Reist til Australia.
Kjøpt hytte.
Kjøpt ny bil. (Ford Ka, bare på trass.)
Gitt mer penger til Plan Norge.
Levd livet!

5. Steder jeg har bodd.
Oslo.
Hamar.
Ottestad.

Sånn. Da tagger jeg Frida, Marit, Morgrethe, Kicki, Monai og Cino.

1 kommentar:

Frida sa...

Tak for udfordringen. Skal svare på den senere i kveld :)