torsdag 22. mai 2008

O Glæde!

I dag kom det pakke til meg! Jeg har ventet så spent på garnet jeg har skrevet om tidligere. Og Loopy Ewe sviktet ikke! Alt var pakket i silkepapir og forseglet med et søtt klistremerke.

Og ikke bare fikk jeg garnet jeg hadde bestilt, men i pakken lå det også garnprøver, sukkertøy (ikke med på bildet... guess why?) et søtt postkort og en personlig hilsen. Og på toppen av det hele: Da jeg bestilte garnet hadde de ikke akkurat den fargen på lager, og jeg fikk en hyggelig mail med beklagelse og spørsmål om jeg kunne vente i to-tre dager. Selvfølgelig kunne jeg det! Og på grunn av denne enorme (!) forsinkelsen, har de nå sendt med en takk for min tålmodighet og trukket fra fraktomkostningene. Snakk om service! Jammen vet de hvordan de skal beholde kundene sine, altså. Sånt liker vi.

Nå tror jeg det blir skjerf av garnet fra Fleece Artist - Sea Wool (det bronsefargede), og så vet jeg ikke helt hva det røde (Araucania Ranco Solid) skal bli til. Tips?

Ingen kommentarer: