torsdag 1. mai 2008

Visakortet går varmt

Jeg har vondt i håndledd og armer og bør helst ikke strikke så mye før jeg blir helt bra igjen. Det er vanskelig! Jeg har jo så mye jeg skulle ha gjort. Men det betyr at jeg i stedet bruker litt tid på å surfe innom strikkeblogger på nettet for å se hva andre driver med. Det fører bare til at jeg får enda flere ting på lista. Dette hårbåndet. Og Lace ribbon scarf, for eksempel. Jeg har sett dette skjerfet i utallige fargevarianter, og jeg synes det er kjempefint. Så fint at jeg måtte shoppe litt. Så nå er disse småtassene på vei i posten fra USA:


The Loopy Ewe har utrolig mye fint garn, så jeg klarte ikke la være å handle litt. Egentlig er tollgrensen på 200 kr ganske smart, for da må jeg helt enkelt begrense meg. Visa-kortet kan fort gå varmt når man først setter i gang.

2 kommentarer:

HamarJente sa...

Så mye fint du har i bloggen din! Fort gjort å kjøpe mye med visa kort. Det er jo så enkelt, også merker man så lite av det.

Den Fana sæter jakka du har lagd har jeg tenkt på som ett av mine neste prosjekter. Var den mye pirk med blomstene etter strikkingen? Jeg er utrolig dårlig på sånn søm, nemlig..

Anonym sa...

Hi,
jeg betenker meg å strikke “Lace Ribbon Scarf”. Din version på "Ravelry" ser veldig fint ut :) Kan du også anbefale garnet som du har? Tilpasser det godt til sommeren?
Mange takk!
Ha det,
yanufka fra Tyskland