onsdag 5. mars 2008

Noen flere prosjekter...

Da er puta klar! Den er STOR! 120 cm fra spiss til spiss. Jeg synes den ble skikkelig fin, og den er god og myk å slenge seg nedpå. Den er sydd i tre stoffer - blomstrete på toppen, svart på siden og svart/hvit rutete under.



Caroline har mast en stund på et nytt pannebånd, og det MÅTTE matche jakka hennes. Den er knall turkis, så da ble det et knall turkis pannebånd. Gjort på noen få timer i går. Enkelt og greit!



I går var jeg også innom Jysk en tur, og i en krok så jeg plutselig en rull med stoff. Til 15 kr meteren! Jeg kjøpte alt, jeg. Det var 15 meter, og hva i all verden skal jeg med så mye stoff med rosa blomster? Jeg finner vel på noe. Synes det egentlig var et morsomt mønster.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så utrolig mye fint du har lagt inn Bente! Kjempefin blogg!

Monica Therese sa...

Skikkelig deilig glad-pute =)

Hilde C. sa...

For en kjempeflott pute du har laget! Den ser skikkelig komplisert ut. Jeg skulle gjerne likt å kunne sy som deg :-)

Christinepusen sa...

Tør jeg si at jeg kjøpte en rull med ca like mange meter til ca 50 kroner rullen`vet heller ikke hva jeg skal med alt, men billig er det :)