tirsdag 15. januar 2013

Så ble det andre boller

Jeg er skikkelig dårlig på gjærbakst. Men jeg gir liksom aldri opp, til tross for kompakte boller og deigete brød. Men nå! Nå har jeg klart det! Jeg har funnet verdens beste oppskrift på boller, som i følge junior på 6 år har ført til at JEG baker, ja nettopp, verdens beste boller. Hvem hadde trodd det?


Oppskriften fant jeg i Trines matblogg. Den anbefales virkelig!!


Siden sist har jeg også fått strikket en vott nr. 4, så da ble det et par på meg også.



Samme oppskrift, garn og pinnestørrelse som her.

3 kommentarer:

Berit sa...

Wow, takk for tipset. Nå skal jeg også prøve meg igjen, er nemelig også håpløs på gjærdeig! Tusem takk :)
Fine votter igjen, de er gode nå!

Synnøve sa...

Jepp - denne oppskriften er min favoritt! Alltid perfekt resultat, uansett :) Rålekre votter :)

Mariann sa...

Ble sulten på bollene dine. Snart fastelavn så kanskje jeg skal prøve disse.