lørdag 20. august 2011

Hekling

Det irriterer meg litt at jeg ikke kan hekle ordentlig. Joda, jeg kan hekle kanter, pynt og etterhvert bestemorruter. Men jeg har veldig lyst til å kunne hekle f.eks. en babyjakke eller noe. Og jeg vet ikke helt om jeg tør å kaste meg ut i et slikt prosjekt.

Som oppvarming har jeg heklet en brikke. Det gikk veldig fint, men jeg tror jeg er like langt i forhold til å tøre å starte med hekling av klær. Dette er jo rundt og rundt... Klær har jo... fasong!

Garn: Filatura Di Crosa Brilla
Oppskrift: Garnstudio

4 kommentarer:

Synnøve sa...

Den brikke var jo veldig fint hekla!! :) Trur du trygt kan setta i gang med eit større prosjekt, det er veldig kjekt! :)

Renathe sa...

Herlig blogg du har!! så mye fint du har laget! Ble vist ikke sengen på meg for en time siden likevel! ;)

Synnøve sa...

For meg ser det ut som om du er hekleproff allerede! Kjør på! Man lærer så lenge man lever :) Kanskje du kan starte med noe mindre, f eks mobiletui eller noe i den duren? Da får du jo øvd litt :)

Janes hobbykrok sa...

Di kan trygt starte på noe større om du ønsker. Flott brikke, riktig flink er du!