onsdag 21. januar 2009

Awards

Åååå, så koselig! Jeg har fått noen hyggelige utmerkelser! Først fikk jeg en strikkeaward fra Hobbymegher. Jeg ble så glad!



Så gikk det et par dager, og så fikk jeg den samme, pluss enda en utmerkelse fra Gla'strikk også. Tusen, tusen takk! Det er så koselig at noen setter pris på bloggingen min og det jeg viser fram her.



Jeg vil gjerne gi dem begge to videre til bloggere som inspirerer meg og som jeg er innom jevnlig:

Irene - strikker nydelige plagg hele tiden.
Hobbygåsa - produserer de fineste ting, og har verdens søteste lille hund!
Fruen på Skogmo - med en fiiiin Berner og kreativiteten i orden.
Merete - strikker i et forrykende tempo.
Beyla og Rummel - førstnevnte forhåpentligvis bedre i skuldrene snart?, og sistnevnte bare avslappet og vakker. Kuler'n!

Ta en titt innom dem alle sammen. De har masse fint å vise fram!

3 kommentarer:

Monstermønster sa...

Tusen takk! Veldig hyggelige ord!

Hobbygåsa sa...

Å tusen,tusen takk! Jeg blir så glad når noen tenker på meg når det deles ut slike.Og luen din i innlegget over ble jo råstilig! Jeg hadde heller ikke begitt meg inn på å strikke 3 masker vrang sammen med pinne nr 5,5!

Fruen på Skogmo sa...

Tusen hjertelig takk for utmerkelsene kjære Bente! Blir så utrolig rørt og glad over å tenke på at det er noen som liker bloggen min. Men så har du jammen en flott blogg OG hund du også ja ;o)

Ha ei fantastisk fin helg!