onsdag 16. januar 2008

Kontrollfreak

Det er jo ingen hemmelighet at jeg har fått strikkedilla. Strikkeinteressen vokste i takt med magen i 2006, og det ser ikke ut som om det har tenkt å gå over med det første.

Samtidig vokser både garnlageret og pinnekaoset. Nå har jeg ryddet i begge deler. Garnet er nogenlunde sortert på type og lagt i en kommode. Rundpinnene, som lå i et komplett surr i en bærepose, er endelig løsnet fra hverandre og nå perfekt plassert i min nye strikkepinnemappe. Jeg er så fornøyd! Jeg har lenge lurt på hvordan jeg skal samle alt på ett sted, og etter en del runder på Internett og diverse blogger, ble jeg inspirert av Farmor's hobbyblogg. Og voila! Her er mitt siste prosjekt!











Jeg har også strikket et par grytekluter siden sist. Jeg er skikkelig misfornøyd og skal nok bare slenge dem i søpla. Det ble rett og slett 1 stk. mislykket håndarbeidsprosjekt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei Bente. Den var jo bare råsmart!! Kjenner til kaos med pinner overalt, tror jeg må la meg inspirere.

Jannicke