torsdag 19. juli 2007

Og så trengte vi en ny Mei Tai...


Sommerferie i Mo i Rana, og turen gikk til Svartisen. Jeg hadde selvfølgelig ikke med noe å bære ungen i, så da måtte vi en snartur på Jysk og handle billig stoff. Resten av dagen satt jeg med "svigermors" symaskin for å sette sammen en Mei Tai.
Denne ble mye bedre enn den forrige. Jeg lagde selene litt bredere enn på den forrige, og jeg foret dem med et tynt fleeceteppe jeg kjøpte for 19 kr på Jysk.
Joachim sovnet med en gang han ble satt opp på ryggen min, og han våknet ikke før vi var oppe på fjellet. Fikk med seg høydepunktet i alle fall! På vei ned igjen satt han i selen på pappas mage og koste seg, helt til han sovnet der også. :)

1 kommentar:

marit sa...

Så flink du er da. Jeg tengte også å prøve meg på en MT. men den blir nok ikke på langt nær så fin som dine!!