onsdag 13. mars 2013

Strømpestrikk

Pauseprosjektet mitt er ferdig, og jeg kan kaste meg over ponchoen igjen.



Jeg fikk for lite turkis garn og måtte supplere med et nøste. All erfaring tilsier at jeg bør kjøpe inn litt ekstra når jeg først er i gang. Det er nemlig ikke første gangen jeg går tom for garn, for jeg strikker litt løst. Men i tillegg brukte jeg mye mindre hvitt enn det sto i oppskriften, så det må da være en feil et sted? Nå ser jeg at andre på Ravelry også har kommentert garnmengden, så det er nok ikke bare meg...


Oppskrift fra Garnstudio her.
Garn: 215 g Karisma Blå turkis (60) og 40 g Karisma Naturhvit (01)


8 kommentarer:

Stine sa...

Kjempe fine sokker! :)

Randi sa...

Det ferdige resultatet ble skikkelig flott!
Fint med andre enn de tradisjonelle fargene:)

Veronica sa...

De ble knallfine! :)

Synnøve sa...

Heldige mottaker - disse varmer nok godt oppover beina :)

Berit sa...

Kjempefine sokker i en herlig farge :)

LisaM sa...

WOW! Ferdig allerede!!??
De ble kjempefine!
Lykke til videre med ponchostrikkingen☺

Anne Marie sa...

De blir knallfine til påsken!

Stinemorღ sa...

Kjempe fine!
Utrolig flott farge også :)