søndag 2. november 2008

Monsterbukse

Hver gang jeg holder på med et prosjekt som krever maskesting, bestemmer jeg meg for at jeg aldri skal ta i noe som krever brodering igjen. Nå var det lenge siden sist, så jeg hadde glemt den avtalen jeg hadde med meg selv.

Nuvel. Jeg fullførte, og jeg ble faktisk fornøyd også.

Buksa er inspirert av Crankypants, og jeg har tatt utgangspunkt i en oppskrift jeg hadde liggende og gjort noen endringer underveis. Jeg har brukt pinner 2,5 og Gjestal Baby Ull.

4 kommentarer:

Anonym sa...

De er så artige disse buksene!

Pinneguri sa...

Enig med Gurimalla, artige bukser. Det er vel ikke laget så mange ennå at det går an å ta feil i barnehagen heller ;D

Anonym sa...

Så kjempefin disse buksene er på bleieromper! Det blir ekstra store glis av det ;)

Irene sa...

Knallstilig bukse!!