mandag 27. oktober 2008

Noe nytt på gang

Nå skulle jeg strengt tatt ha gjort noen prosjekter ferdig før jeg begynte på noe nytt, men tilfeldighetene ville det annerledes. Det ble plutselig kaldt, og Joachim trengte mer ulltøy. Jeg er derfor i gang med en ullbukse. Å strikke med pinner nr. 2,5 er ganske kjedelig, men jeg tror buksa blir god.



Buksa blir til av litt Gjestal Baby Ull jeg hadde liggende, men på lørdag måtte jeg en tur på Europris og kjøpe et par nøster til. Og der lå det fire nøster Oda og ropte navnet mitt. Så da kjøpte jeg dem, og begynte på et Baktus-skjerf. Det går unna, gitt! Jeg har ennå ikke bestemt meg for om skjerfet blir spesielt fint, men et raskt prosjekt, det er det uten tvil.

1 kommentar:

Anonym sa...

De ullbuksene på tynne pinner blir absolutt best, selv om jeg ikke liker å innrømme det. Har prøvd å strikke med tykkere garn & pinner, men det blir ikke det samme. Denne blir nok god å ha i vinter!

Må visst på EuroPris og sjekke ut de nye garntypene snart tror jeg! :o)