torsdag 4. september 2008

Kunststrikk


En dag jeg var på biblioteket, rasket jeg med meg en haug med bøker om kunststrikk. Jeg fikk så lyst til å prøve! Jeg begynte å strikke en prøvelapp, for jeg tenkte det var greit å sjekke om oppgaven var overkommelig. Jeg vil påstå at min grå prøvebrikke ble riktig så fin! Noen småfeil her og der, men det kan dere godt si at dere ikke ser. ;)


Det var utrolig fort gjort i forhold til hva jeg hadde trodd. Derfor strikket jeg en liten brikke til, i hvitt og litt tykkere garn. Nå er det nesten så jeg kaster meg over et sengeteppe. Men bare nesten.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Herlig denne ble... ser ingen feil, det er vel kun du som ser... her kommer det vel masse fint i kunsstrikk etter hvert tenker jeg...

garn og pinner og ... sa...

Ja, de feilene er det bare du som vet om, og de glemmer du sikkert!
Brikkene ble veldig fine!
Kunststrikk er morsomt, har strikket og heklet sånne jeg også for en evighet siden!

Miriam sa...

nydlige