lørdag 15. mars 2008

Pannebånd og bluse

Jeg strikker pannebånd for harde livet. Det var plutselig så mange som ønsket seg både ett og to, så da var det bare å sette i gang. Garn i alle mulige farger er kjøpt inn. Tre er ferdige, og to nye er på pinnene allerede.


Det er ganske lenge siden jeg kjøpte chiffong til en bluse jeg falt pladask for, men så har det bare blitt liggende. Rett før helgen satte jeg i gang, og den ble faktisk veldig fin! På fredag var jeg i Oslo på Wallmans Salonger, og da brukte jeg blusen. Her er jeg - klar til fest!

På fredag var Matilde og jeg ute og shoppet garn. Hun ønsker seg lue, så da trår selvfølgelig tante Bente til, som den strikkekjerringa hun tross alt er. Jeg regner med å begynne i kveld. Må bare bli ferdig med noen pannebånd først...

1 kommentar:

Hobbygåsa sa...

Takk for hyggelig kommentar på jakken min! Har du virkelig sydd den blusen - wow! Den var skikkelig fin, og mye annet fint var det her inne også. God Påske!